Darmowa dostawa kurierem od 500zł

Lista życzeń 0

0

Reklamacje i zwroty

Kruk Vodka

Reklamacje

01. Jak zgłosić reklamację produktu?

Reklamacje przyjmujemy w formie pisemnej po otrzymaniu wypełnionego Formularza Reklamacji. Przy zgłoszeniu reklamacji nie zapomnij podać swojego numeru zamówienia lub danych, które umożliwią nam Twoją identyfikację. Prześlij skan formularza elektronicznego na adres e-mail: Kontakt@Kravt.Co

02. Rozpatrzenie reklamacji

Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Udzielenie odpowiedzi nastąpi w takiej samej formie, w jakiej została złożona reklamacja. Pamiętaj, że zwrot pieniędzy możliwy jest tylko w przypadku spełnienia wszystkich warunków wymaganych w regulaminie. Produkt uszkodzony zostanie wymieniony na inny, o tej samej wartości, a jeżeli będzie to niemożliwe, na przykład z powodu jego wyczerpania, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu. Koszt wysyłki nowego produktu zostaje pokryty przez sklep. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, sklep ustala z Klientem mailowo czy zakupiony produkt zostanie odesłany przez Klienta na jego koszt.

03. Co musisz zrobić, aby otrzymać zwrot pieniędzy?

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, musisz w przesłać nam opakowanie z produktem, rachunek potwierdzający transakcję (faktura elektroniczna) oraz wypełniony formularz zwrotu. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji/zwrotu pieniądze zostaną zwrócone przelewem na numer konta bankowego podany w formularzu w ciągu 14 dni.

04. Prawo do złożenia reklamacji przysługuje w przypadku stwierdzenia:

  • wad fabrycznych produktu, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie dostawy (w razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia produktu podczas transportu, Klient zobligowany jest do sporządzenia w obecności kuriera protokołu szkody, gdzie dokładnie opisze wadę przesyłki)
  • niezgodności produktu z produktem zawartym w zamówieniu. 

Zwrot

01. Skontaktuj się z nami

W ciągu 3 dni od otrzymania zamówienia skontaktuj się z nami mailowo na adres kontakt@kravt.co . Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej w celu ustalenia terminu zwrotu.

02. Wyślij produkt

Ze względu na łatwy do uszkodzenia materiał, z którego produkt jest wykonany, starannie spakuj produkt, aby nie uszkodził się podczas wysyłki, najlepiej w taki sam sposób jak był zapakowany oryginalnie. Produkt musi być dobrze izolowany od ścianek opakowania, aby nie został uszkodzony w transporcie. Produkt uszkodzony w transporcie nie będzie podlegał zwrotowi. Dołącz dowód zakupu oraz Formularz Zwrotu. Koszt zwrotnego transportu produktu leży po stronie Klienta. 

Paczkę wyślij na adres wskazany poniżej:

ul. Łąkowa 58C, 05-092 Łomianki

03. Zwrot kosztów

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej uruchomimy procedurę zwrotu kosztów. Środki przelejemy na konto podane przez Ciebie w formularzu zwrotu.

Go to top

ABY PRZEJŚĆ DALEJ
MUSISZ MIEĆ
UKOŃCZONE 18 LAT

JESTEM OSOBĄ
PEŁNOLETNIĄ

WCHODZĘ

NIE JESTEM
OSOBĄ PEŁNOLETNIĄ

WYCHODZĘ
Kruk Vodka Kruk Vodka Kruk Vodka Kruk Vodka Kruk Vodka